Dagens fångst

Dagens shopping i Wijnghem gav strålande resultat. Här i Belgien fungerar det så, fick jag lära mig idag av experterna, tre 15-åriga mycket shoppingmedvetna tjejer, att rean börjar i början av juli och pågår i en månad. Efter en vecka inträffar den "första sänkningen". Priserna sänks ett steg. Och folk blir ännu galnare. Efter två veckor är det den "andra sänkningen" och folk river och sliter ännu mer i varorna. Sista veckan skänker de mer eller mindre bort varorna. Hysteri utbryter. Men alla vågar inte ha is i magen och vänta till sista veckan så redan nu efter två sänkningar var det ganska utplockat. Dock gjorde jag några kap idag.


Vanliga blåa jeans. Det var på tiden. Varje gång jag böjde mig ner sa det ritsch i de gamla och hålet revs upp ännu mer i baken. Tyvärr hittade jag inte samma modell, för de var grymt sköna. Men dessa är samma märke men en annan modell. Jag tyckte de satt bra direkt och det brukar vara ett bra tecken. Känns de inte 100 direkt när man får på sig dem kommer de knappast sitta bättre senare.


Den här söta korallfärgade toppen var nersatt 30 %. Ett kap! Och passar jättefint till de vita jeansen som jag också hittade:


50 %. Då har man inte råd att låta bli. Jag har inte ägt ett par vita jeans på över 15 år men det är väldigt snyggt så jag slog till.

Kommentarer
Postat av: Fabio

nice shirt!

2008-07-23 @ 22:20:36
Postat av: Jennetta

GUD vad snygg troja!!!!!!!!!!! Det kommer bli superfint. Den gillade jag starkt. Jeansen var ju ocksa fina till. Jag har ocksa inhandlat tva par vita jeans de senaste aren. Trivs superbra med dem - forutsatt att det ar soligt vader annars kanns de helt fel:)) Hors snart! KRAMIZ

2008-07-24 @ 17:46:47
Postat av: Marlene

Ja jag tyckte den var himla söt. Och så billig :) Shoppar du nåt over there?

2008-07-25 @ 09:47:33
URL: http://fragolina.blogg.se/
Postat av: Jennetta

Jag ska till Barstow imorgon. Ett stort outlet center mellan LA och Las Vegas dar de har allt stora marken. Tankte faktiskt kopa en stor halrig handvaska pa Tommy Hillfiger eller Guess:)))

2008-07-25 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0