Kung Fu Panda

Igår kväll lät jag mig övertalas till att gå och se "Kung Fu Panda" på bio. Jag hade verkligen inga förväntningar, utan förberedde mig snarare på att sluta ögonen och vila lite efter den intensiva helgen. Min morot var att om jag gick med och såg denna film så går vi och ser "Brudens bäste man" ikväll. Jag blev överaskad. Filmen var rolig, spännande, hade fascinerande och vackra bilder och man gick därifrån med en varm känsla i magen. Den lilla (lilla och lilla...) tjocka pandabjörnen som tycker så mycket om att mumsa kakor visar sig ha en livsinsikt som slår de flesta superintelligenta människor i vårt samhälle. Vi söker och söker efter svaret på livets gåta och vänder upp och ner på varenda liten sten som kommer i vår väg. Men svaret finns närmare än vi tror.



Kommentarer
Postat av: Jennetta

Hej Gumman!!! Tycker det ar sa roligt att lasa dina tankar, se dina bilder och ta del av ditt liv. Later som en bra deal att se Panda for att sedan se Brudens man... Maila hur den ar:) Ni har fatt det sa fint i er nya fina lagenhet!!! Kram

2008-07-21 @ 17:49:52
Postat av: Marlene

Vi var och såg Made of Honor idag. Fick lite tips om hur man är den perfekta brudtärnan ;))))) Filmen var ganska förutsägbar men väldigt kul och underhållande. Och det är ju alltid trevligt att vila ögonen på en hunk som Patrick Dempsey ;))) Klart sevärd! Kram

2008-07-21 @ 22:27:37
URL: http://fragolina.blogg.se/
Postat av: Fabio

Great movie!

you laugh on paradox but still lot of roomfor deep thoughts...

2008-07-22 @ 20:31:37
Postat av: Marlene

Exactly what I wrote. Afterwards I also wrote somthing about the hunk Dempsey....Ehmmm....

2008-07-22 @ 21:31:04
URL: http://fragolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0