Efter torkan...

Jag har fått en del hintar om att det kanske vore dags att återuppta bloggandet. Jag kan inget annat än hålla med. Jag erkänner att jag tänker varje dag att jag ska skriva, men det kommer inget när jag sätter fingrarna till tangentbordet. Och ändå har jag en hel massa idéer i huvet som jag skulle vilja skriva om. Jag har sett en massa bra och mindre bra filmer på sistone. Jag har lagat en massa goda recept som jag skulle kunna lägga ut. Jag har lite bilder från hösten och vintern. För att inte tala om alla spännande små och stora saker som sker både här hemma och ute i världen och som faktiskt är värda att reflekteras över. Men det är stopp. Det kommer inget. Kanske är det så att det gått så lång tid nu att det känns som att jag måste redogöra för alla blogglösa månader. Men det går ju inte. Men nu har jag iallafall kastat tärningarna. Jag har skrivit ett nytt inlägg! Får se vad som kommer härefter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0